مصاحبه آرشیو خبر ها
دومنیکو به دنبال فرصت است نه جایگاه ثابت

دومنیکو به دنبال فرصت است نه جایگاه ثابت

دومنیکو براردی تا تابستان سال قبل در مالکیت مشترک یوونتوس و ساسولو بود، حالا ایجنت او در مورد شرایط بازگشتش به یوونتوس به توتویووه توضیح داده است:

 

شما نباید در مورد بازگشت او صحبت کنید، او بازیکن ساسولو است و بالاخره باید در مورد خرید او صحبت کنیم، او بازیکن یوونتوس نیست دومنیکو تا سال 2019 با این تیم قرارداد دارد، البته، یوونتوس سالهاست که او را تحت نظر داشته و به او علاقه مند است. (‌ اولین بار وقتی دومنیکو 7 ساله بود، مورد توجه استعدادیاب های بانوی پیر قرار گرفت) ، اما تا امروز اتفاقی نیفتاده است.

 

گفته می شود که براردی تنها در صورتی به تورین می آید که ضمانت بازی داشته باشد، آیا این موضوع حقیقت دارد؟

 

بابت این پرسش از شما سپاسگذارم، چرا که بارها مردم به من گفته اند که دومنیکو هیچ علاقه ای به جنگیدن برای جایگاهش در یک تیم بزرگ ندارد، و اراده و نیت ترک ساسولو را ندارد. او می خواهر پیشرفت کند و هنگامی که شرایط مهیا باشد به تیم فوق العاده ای برود، من هرگز نگفته ام که او باید یار ثابت تیم باشد، بلکه باید در جایگاهی باشد که بتواند ارزشش را ثابت کند. این شرط اصلی ترک ساسولوا است. همین.

 

سگدونی ادامه داد:

 

دومنیکو باید نشان دهد که برای اینکه بخشی از تیم بزرگی چون یوونتوس باشد آماده است. او آمار خوبی دارد، آماده است که قدم بعدی را بردارد و در این صورتخودش را در اختیار مربی قرار می دهد. دومنیکو برای سیستم 4‐3‐3 بی نقص است، خصوصیات او روشن و مشخص است و بازیکنی است که کاری که باید انجام بدهد را می کند، می دود و گل می زند و هم تیمی هایش را در موقعیت گلزنی قرار می دهد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: